Sunday, September 10, 2017

Bohemian vibes






white dress - H&M (old) / scarf - vintage / maxi skirt - Boohoo.com / top - ?
shot by Camilla Odling Westin (for her website click here and instagram here)


Ik zit nu bij mijn gate te wachten op mijn vlucht naar huis na een heerlijk weekend met de meiden. Wat super lief en ontzettend leuk van ze om mij helemaal in Zweden op te komen zoeken. We hebben heel veel gedaan en gezien en ik kan niet wachten op onze volgende trip! Ik ben nu wel toe aan nieuwe vakantie want ik ben echt heel erg moe na zo'n weekend, haha. Helaas moet ik nog even wachten voordat ik thuis ben want mijn vlucht heeft erge vertraging. Hopelijk kom ik vandaag überhaupt nog thuis..


I'm waiting at my gate for my flight home after a girl weekend. So nice and sweet of them to come visit me all the way in Sweden. We did sooo many things and I really can't wait for our next trip! I'm actually in need for another vacation because I'm totally exhausted after this weekend, haha. Unfortunately I have to wait before I arrive home since my flight is teribbly delayed. I hope I will reach home today at all...


No comments:

Post a Comment