Thursday, January 26, 2017

lake with my girl Ahilya







Hanging out with Ahilya and having a picknick at the frozen lake (in -20C, no biggie...)

Ik krijg maar geen genoeg van deze mooie plek. Ik kom hier graag in de zomer, maar ook zeker in de winter. Ahilya en ik vonden het een goed idee om een frisse neus te halen en een warme kop thee te drinken op de mooiste locatie van de stad. We hebben zelfs over het ijs gelopen! Het was wel een beetje eng maar aangezien het zo mega koud is hier moet het wel veilig zijn. Ik weet dat ik echt vet veel foto's post van de sneeuw maar ik vind deze foto's gewoon te mooi om niet te delen! Ik hoop dat jullie het niet zat zijn onderhand haha! 

Deze week ben ik een beetje ziekjes, maar na een dagje rust voel ik me al een stuk beter. Morgen ga ik weer knallen op het lab (of niet, ligt eraan of mijn experiment is gelukt..) en ik ben er helemaal klaar voor! Ik heb gelukkig flexibele werktijden dus morgen kan ik lekker rustig mijn dag beginnen. Echt super chill want ik ben dus totaal geen ochtend persoon..

Ik heb nog heel veel foto's om uit te zoeken van umemodellen. We hadden shoot met verf en het resultaat is echt te gek! Foto's komen snel!


I enjoy coming here in the summer, but there is just something about the winter that makes it all look so magical. Ahilya and I decided it was a good day to have a hot cup of tea at the most beautiful location in town. We even walked on the ice! It was a bit scary but since it had been so mega cold it had to be safe (plus there were lots of other people doing it). I know I post so many snow pictures but I just think they are too pretty not to share! I hope you haven't gotten tired of it yet haha!

This week I was feeling a bit ill, but after a day at home I feel a lot better. Tomorrow I'm going full on on the lab again (well, we first have to see if my experiment worked out..) and I'm ready for it! Luckily I have flexible work times so I can take it a bit easy in the mornings.  That's really nice for me since I'm not a morning person at all haha.

I have lots of pictures to go through from umemodellen. We had a shoot with paint and the results are freaking cool! Pictures are coming soon!


No comments:

Post a Comment