Tuesday, July 12, 2016

my midsummer outfit








trousers - BikBik / top - Nelly.com / shoes - skopunkten / flower crown - Glitter

Ik ben weer in Nederland!! De eerste paar dagen waren best wel druk (en leuk) met mijn familie. Ik voel me nu wel weer iets rustiger en mijn stress ebt langzaam weg. Heerlijk om hier weer te zijn! Anyways, hier nog een outfitje van midsommar toen we een traditionele Zweedse viering hadden met bloemenkransen, muziek en lekker eten met de schoonfamilie. Vorig jaar was het echt heel erg koud en regende het de hele dag. Het was echt heel leuk om een keer midsommar te vieren met lekker weer! Het weer in Nederland is een beetje wisselvallig, dus ik hoop dat we binnenkort lekker van het zonnetje kunnen genieten.

I'm in the Netherlands again!! The first few days were a bit busy (and fun) with my family. I feel a lot more calm and the stress is slowely going away. It is so nice to be here again! Anyways, here you have an outfit from midsommar when we had a traditional Swedish celebration with flower crowns, music and nice food with the in-laws. Last year it was really cold and rainy all day long so it was fun to celebrate it with good weather this year! The weather here is changing all the time but I hope that we get some sun soon.

No comments:

Post a Comment