Monday, January 25, 2016

one year ago...

One year ago I was visiting Roxan in Leuven, Belgium

Haha, twee blije poepgezichtjes naast elkaar! Deze foto namen Roxan en ik tijdens een sightseeing tour door Leuven. Roxie was daar aan het stage lopen en dat was natuurlijk reden genoeg om op avontuur te gaan en haar op te zoeken in Belgie! Nu zit ik hier in Zweden en is zij in Nederland, gauw tijd voor een bezoekje hoor sis?! Miss u!

Pff, ik voel een keelontsteking opkomen. Ik kan niet stoppen met hoesten en slikken doet pijn. Bedankt random dude die eerder vandaag lekker recht in mijn gezicht stond te hoesten! Toooooop! Nu lekker kamille thee drinken en een goede nachtrust pakken, misschien wordt het dan niet erger. Ik heb een druk schema deze week met school, extra opdrachten en Zweedse les en dit weekend heb ik ook leuke feestjes waar ik en M heen willen. Donderdag schijnt er veel kans te zijn op het Noorderlicht dus misschien spreek ik wel met wat mensen af om naar het meer te gaan voor de ideale borrelavond bij het meer. Althans, als die keelontsteking niet de overhand gaat nemen. Nou, welterusten dan maar! (-: 


Haha, two happy poopy heads together! We took this picture when Roxan and me where sightseeing in Leuven. Roxie was doing her internship there and of course that was a good reason for me to go on a little adventure to Belgium! Now I'm here in Sweden and she is in the Netherlands, time for a visit sis?! Miss u!

Pff, I feel a throat infection coming up. I can't stop coughing and swallowing hurts. Thank you, random dude who was coughing straight in my face earlier! How nice! Now I should drink chamomile tea and catch up my sleep, maybe it won't get worse then. I have a busy schedule this week filled with school, extra assignments and Swedish class and I also have a lot of fun parties this weekend where me and M wanna go to. Thursday there is apparently a good chance for seeing the Northern lights so perhaps I will meet up with some other people for an ideal mingle night at the lake. At least, if my throat doesn't get any worse. Well, sleep tight then! (-:

No comments:

Post a Comment