Thursday, October 8, 2015

an accidental manicure

BEFORE


AFTER





Domme ik had natuurlijk tijdens het spray painten geen handschoentjes aan. Mijn roze mani was daarna dus deels goud gespoten en ik was van plan het niet zo te houden. Toen ik in mijn nagellak mandje keek zag ik allerlei kleuren glitternagellak en dan bracht me op een idee. Elke nagel anders en verschillende glitters over elkaar heen, het geeft een super leuk effect!

Life update: M. en ik vliegen dit weekend naar Stockholm! We gaan lekker sightseeën en van elkaar genieten. We verblijven dit keer weer met familie, dus onderdak hebben we geregeld. Ik zal veel foto's maken en misschien dat ik daarna wel een travel diary kan schrijven van de highlights voor op mijn blog!



Stupid me forgot to put on gloves when spray painting the stuff last week. My pink mani partly turned gold and I wasn't planning on keeping it that way. When I looked through my nail polish collection I saw different colors of glitter so I came up with a really cool idea. Each nail is different and playing around with the various types of glitter gave a really nice effect!

Life update: M. and I are flying down to Stockholm for the weekend! We will go sight seeing and enjoy each others company. We will stay with family so we don't have to worry about expensive places to stay. I will take lots and lots of pictures and perhaps I can even write a travel diary about the highlights for on my blog!



No comments:

Post a Comment