Monday, September 21, 2015

black fringes

Clutch is from Kruidvat, rest is from H&M


Ik heb een super drukke week voor de boeg! Ik krijg mijn ouders op bezoek deze week dus ik wil mijn werk voor school af hebben voor ze komen. Ze komen woensdag avond aan en blijven maar tot zondag ochtend en we willen graag leuke dingen doen! Jakkes, er staat een artikel debat op vrijdag gepland.. Eens kijken of ik een vervangende opdracht kan krijgen want dat debat voorbereiden en voor woensdag af hebben gaat dus niet lukken. Gelukkig lijken mijn leraren flexibel dus hoop ik dat dit geen probleem is.

We zijn van plan om met mijn ouders naar Nordmaling te gaan (hier wonen M's ouders), een natuurpark bezoeken en een wandeltocht langs de hoogste kust van Europa maken, de stad een beetje verkennen en natuurlijk komen ze hier om ons huisje te zien! Dat allemaal gepropt in 3 en een halve dag wordt krap, maar met een strakke planning komen we er wel.


I got a busy week ahead of me! My parents are visiting this week so I want to have all my schoolwork done for the rest of the week. They arrive on Wednesday evening and only stay until Sunday morning and we wanna do a lot of fun stuff! Yikes, they planned article debate on Friday... Let's see if I can do some written assignment instead cause preparing for that when I only have until Wednesday isn't gonna work. Luckily my teachers look flexible so I hope it's not gonna be a problem.

We are planning on taking my parents to Nordmaling (were M's parents live), go visit a national park and do a hiking tour along the highest coast of Europe, explore the city and of course they are here to visit our new home! This all has to be squeezed into 3 and a half day so it's gonna be tight, but with a good planning we will make it work.


PS of course I'll bring my camera with me when we go out into "the wild"..  ;-)


No comments:

Post a Comment