Saturday, July 11, 2015

OOTN summerburst stockhlm









top, shirt, bracelet - H&M / shoes - Nelly.com / jacket - TiAmo / bag - HEMA / necklace - Glitter / watch - ModeMusthaves.nl


Tijdens ons weekje in Stockholm zijn M. en ik naar Summerburst geweest. Heel veel gave DJ's en vette vuurwerkshows. Het was een beetje een domper dat ik eigenlijk een beetje ziek was. Ik kreeg een verkoudheid voor de dag dat ik naar Zweden vertrok en dat werd alleen maar erger. We zijn alleen in de avonden wezen kijken want twee hele dagen op een festival had ik niet getrokken. Uiteindelijk was het een super gaaf feest, maar helaas geen Kenza Zouiten gespot.. Volgende keer beter!

Morgen zullen M. en ik naar Düsseldorf rijden om langs zijn familie te gaan. Zondag hebben we daar een ACDC concert. Dat gaat interessant worden haha.. 


During our stay in Stockholm, M. and me went to Summerburst. Lots of cool DJ's and fireworks! It was a bit of a bummer that I was a little ill. I got a cold from hell the day before I had to fly to Sweden and it only got worse after that. We only went during the evenings because two full days at a festival was too much to handle for me at that point. Nevertheless we had an amazing time, but unfortunately I didn't spot Kenza Zouiten.. I'll try again next time!

Tomorrow M. and me will drive to Düsseldorf to visit his family. Sunday we'll be going to an ACDC concert. That's gonna be interesting haha...


~ Don't mind my poopy face, I was happy that I could go longer then 5 minutes without having to blow my nose or sneeze.

No comments:

Post a Comment