Wednesday, May 20, 2015

fierce fashion festival - photobomb

Afgelopen weekend was het zover: het aller eerste mode festival in Nederland ever! Het Fierce Fashion Festival werd georganiseerd door ModeMusthaves.nl dus dat beloofde veel goeds. Ondanks de vele negatieve reacties op social media, moet ik zeggen dat ik het reuze naar mijn zin heb gehad. Oke, de goodiebag was niet super en er waren niet zoveel kraampjes als dat ik verwachte, maar je gaat er heen voor de lol toch? Want als je naar een feestje gaat- always hang up your own slingers.. :-)

Samen met Vera vertrok ik -wel doordacht gestyled natuurlijk- naar Amsterdam. Mijn inschatting was dat menig modeliefhebber hier aanwezig zou zijn, dus mijn camera moest ook mee om mooie plaatjes te schieten. EN wat een fotovoer kregen we! De locatie was super leuk aangekleed iedereen liep er erg mooi bij.

De wijntjes smaakten goed, en de muziek klonk zelfs nog beter. Dus na een glaasje of 3 stonden Vera en ik op de catwalk los te gaan op de 90s hits van Valerio. We hebben nieuwe vriendinnen gemaakt (uit Duiveeeeen woopwoop) en zijn als echte fangirls op de foto geweest met zon beetje iedereen die we spotten. Zo was stylist Bastiaan van Schaik er (foto credit: het Parool, ja we staan op de site van het Parool haha) samen met Valerio, Sef, the Flexican en noem maar op. We mochten aan het eind van de avond zelfs nog even backstage achter de draaitafel om op de foto te gaan met Sef (Oh hi there, Sef).

Ik heb echt een super leuke dag gehad en kijk met heel veel leuke herrieneringen terug aan het aller eerste mode festival van Nederland!

(outfit post komt volgende week!)


*****


Last weekend it was time for the very first fashion festival in Holland ever! Me and Vera went there to check it out and we had so much fun. We drank wine, did some shopping, danced a little and took pictures with famous Dutchies. I will let the pictures speak for themselfs! ;-)


We spotted ourselfs on several pictures on internet. The first one is with stylist Bastiaan van Schaik and was on the website of het Parool. So funny haha!

(Outfit post will come up next week)




















Foto's met een rond logo zijn genomen door de fotografen van © Tim Buiting Photography & Film
Eerste foto is gemaakt door de Fotomeisjes van Het Parool 
Alle andere foto's zijn van mij



No comments:

Post a Comment