Monday, March 2, 2015

holiday tan



Vorig weekend tijdens het BFF event (zie hier mijn ootd) werd er aan mij gevraagd of ik een gratis spray tan wilde uitproberen. Ik was een beetje terughoudend want ik had al makeup op en bovendien had ik die ochtend al Dove Summerglow gesmeerd waardoor ik bang was om er als een wortel uit te komen. Nadat Vera binnen 30 seconden omgetoverd was in mooi poepiebruin, wilde ik dat toch ook wel proberen! Toen ik in de spiegel keek, kon ik niet geloven dat ik zo mooi bruin was geworden in zo'n korte tijd. Ik heb een bus gekocht en kreeg er een ''tanning glove'' bij voor moeilijk bereikbare plekjes. Ik ben niet van plan om dit vaak te gebruiken, maar voor een leuk feestje of een speciale gelegenheid dit echt perfect!

De man op het BFF event zei dat het zo'n vier dagen zou blijven zitten. De eerste dag moet de kleur zich aanpassen aan je huid waardoor het nog iets donkerder kan worden. Ik moet zeggen dat ik het de eerste dag wel een beetje té vond omdat ik al Dove had gesmeerd en makeup droeg. Na één keer douchen was de kleur iets afgenomen en vond ik het een hele mooie natuurlijke kleur. Ik heb 4 dagen geen makeup gedragen dankzij deze spray tan! Love this!

//Last weekend at the BFF event (ootd here) someone asked me if I wanted to try a spray tan. I was a bit skeptical at first because I already had makeup on and I also applied Dove Summerglow that morning, so I was afraid that I would come out as a carrot. After Vera was transformed from a bit pale into super tanned within 30 seconds, I -of course- wanted to try it too! When I looked in the mirror, I just couldn’t believe that I was so nicely ‘tanned’ in such a short time. I got myself one of the big ones (special deal) and I got a “tanning glove”. I’m not planning on using it too often, but it’s perfect for a party or a special occasion!

The guy at the event said that it would stay on about four days. The first day the color still needs to develop and that can make it even a bit more dark. I have to say that on day one, I found it a bit too much because I already applied Dove in the morning and was also wearing a lot of makeup. After one shower the color faded a little bit and I thought it was a really nice natural tan. I haven't worn makeup for 4 days thanks to this spray tan! Love this! //

Get your Marc Inbane tanning spray here





Day 1 with makeup and Dove Summerglow

Day 1 with makeup and Dove summerglow

No comments:

Post a Comment