Sunday, March 8, 2015

B'day dinner







Woensdag was ik jarig en vierde ik dat met een lekker dinertje met mijn ouders, broer en opa en oma. Ik moest (weer eens) overwerken dus ik was blij dat mijn moeder lekker had gekookt en dat het eten klaar stond toen ik thuis kwam. We aten heerlijke zalm uit de oven, gepofte aardappel en Hollandse groentjes in boter. Als toetje hadden we gebakken bananen met kaneel en vanille (en het ijs vond Robbie ook heel lekker!).

Ik heb super leuke kado's gehad van ze dus ik ben goed verwent! Dit weekend vierde ik het voor vrienden dus heb ik zelfs nog meer gekregen! Van mijn broer kreeg ik die grote groene doos met allemaal lekkere spulletjes van Rituals. Van mijn opa en oma kreeg het Delfts blauw. Mijn oma vroeg me van tevoren wat ik wilde hebben, maar dat wist ik niet zo gauw. Ze wilde me iets geven wat mij aan thuis herinnerd zodat ik dat kan meenemen naar Zweden. Deze kopjes en het beeldje krijgen zeker een mooi plekje in onze woonkamer! Van mijn ouders heb ik een cursus fotografie gekregen. Ik wordt een hele dag op sleeptouw genomen door een professionele fotograaf die mij alle kneepjes van het vak gaat leren. Super leuk!!

// Wednesday was my birthday and I celebrated it with a nice dinner with my parents, brother and grandparents. I had to work late (again) so it was nice that my mom cooked the dinner and that it was ready as soon as I came home. We had salmon, puffed potatoes, Dutch veggies, and a banana dessert (Robbie also liked the ice cream haha).

I got really nice gifts from them. From my brother I got a big box of Rituals stuff. My grandma and grandpa gave me "Delfts blauw" to bring with me to Sweden so it will remind me of home. My parents gave me a photography course that I will follow in a few weeks from now. How fun!! //

No comments:

Post a Comment