Sunday, February 15, 2015

mirror


Hello blog! Ik heb een heerlijk rustig weekendje want ik heb maandag een deadline voor een beursaanvraag en ik kan dat geld hard gebruiken als ik na de zomer in Zweden zit. Gister heb ik even geshopt met Vera en heerlijk voor mezelf gekookt (lonely valentine). Vandaag ben ik druk bezig met begrotingen maken en motivatiebrieven schrijven, pff al dat opscheppen over mezelf wordt ik wel een beetje zat. Maar goed, alles voor die beurs natuurlijk! Fijn weekend allemaal xoxo

// Hello blog! I have a quite weekend cause this monday I have a deadline for applying for a scholarship and I could really use the money when I'm in Sweden. Yesterday I met up with Vera for some shopping and made myself a nice dinner. Today I'm busy with making budget plans and writing motivation letters. Have a nice weekend everyone xoxo //

No comments:

Post a Comment