Sunday, February 2, 2014

OOOOOH MY GOD

Gister vierde ik mijn afscheidsfeestje in Zweedse stijl en heb echt een super avond gehad. Er waren zoveel mensen gekomen dat ik bijna tijd tekort had om met iedereen te kletsen! Toen de woonkamer volstond met visite en ik nog druk bezig was om een lekker Zweeds balletje naar binnen te werken, werd ik naar het midden van de kamer geroepen. Vera stond daar met een kaart 'We gaan je missen..' met allemaal namen van vrienden, familie en mijn ouders. Ik moest een hele grote doos uitpakken en in die doos zat een FREAKING SPIEGELREFLEX CAMERA!!!!!!!!!

100000 maal dank voor dit fantastische cadeau. Dit is iets wat ik zo lang al wil en nu heb ik het gewoon! Tijd voor wat test fototjes van mijn beautyplankje.. :)

P.S. misschien dat ik deze week nog afspreek met Tessa voor een privélesje fotografie.




 
 

 

No comments:

Post a Comment