Monday, September 2, 2013

Confessions of a shopaholic

Kopen, kopen, kopen! Meer, meer meer! Dit gaat er door mee heen als ik door de stad loop of kijk op webshops. Afgelopen zomervakantie heb ik zowat de inhoud van mijn kast verdubbeld. Op vakantie zelf en thuis met vriendinnen heb ik enorm veel nieuwe kleding gekocht. Mijn kast wordt te krap voor alle zooi die ik heb. Ik ben echt de typische huppelkut die bij blousje nr. 2389538 denkt: Goh, zoiets heb ik nog niet! Op het moment dat ik dit schrijf is er zelfs een pakketje van de H&M onderweg naar mijn huis, waar ik me eigenlijk best voor schaam. Ik zondig nog één keer door één ding uit dit pakketje te kiezen en de rest terug te sturen. Ik ben nu op een punt gekomen dat ik besef dat het niet langer zo door kan gaan. Ik vind mode en beauty TE GEK, maar het leven houdt meer in dan het oppervlakkige gekeutel waar ik me dagelijks druk om maak.

Na een gesprekje en wat raad van mijn moeder heb ik besloten vanaf vandaag 2 maanden niet te shoppen. Dit houdt in: Geen kleding, geen schoenen, geen sieraden & OOK NIET ALS ER SALE IS! Het is nu tijd om te genieten van alle spullen die ik al heb. 2 november 2013 zijn de twee maanden voorbij en ik hoop die dag ook een bericht te kunnen posten om te vertellen dat het me is gelukt. Geloof me, dit wordt zwaar, maar ik ga dit volhouden!

(Jeetje, het komt heel depri over maar dat is het niet hoor mensen. We gaan dit varkentje eens even wassen: heb er zin an.)

No comments:

Post a Comment