Monday, August 12, 2013

House of Lou

Ik ben een trouwe lezer van www.todaysbeauty.nl en vorige week zag ik een review over House of Lou. House of Lou is een online winkel waar je voor heel goedkoop hele leuke sieraden kunt bestellen. (geen verzendkosten, yay!) Elke zondag komen er nieuwe sieraden in hun collectie zodat er elke week iets nieuws is. Manon van todaysbeauty.nl liet heel wat leuke sieraden zien en ik was meteen verkocht. Toen ik mijn pakketje opende zaten alle sieraden in mooie zakjes. Het waren net cadeautjes!

Translation:
I always read www.todaysbeauty.nl and last week I saw a review on House of Lou. House of Lou is an online shop where you can buy very nice (cheap) jewlery. I don't think that they ship internationally though.. But anyways, I saw nice things on Manon's review so I had to get something ofcourse! 

Golden spike bracelet €4,80

Golden infinity midi & knuckle rings €4,50

Golden cross bracelet €2,50

Anna earrings €4,50

No comments:

Post a Comment