Monday, August 26, 2013

dinner with my girls

Afgelopen week ben ik mentor geweest van een groepje nieuwe studenten van mijn opleiding op de introductiedagen van mijn school. Dit deed ik samen met mijn vriendinnen die ik via deze opleiding heb leren kennen. We sliepen ook met zen 4en op een camping omdat we savonds niet met het openbaar vervoer wilden gaan. De eerste dag op de camping hadden we nog tijd voor onszelf en zijn we lekker uiteten geweest! Dit is wat ik droeg. (sorry voor de vage foto's, er waren al een aantal wijntjes gedronken hehe)

P.S. foto's van de introdagen volgen..

Translation:
Last week I was tutor of a group new students and I had to show them the way around at school and in town. I was tutor with four of my friends from college. We camped the whole week so we had to sleep in a tent! The first day we went camping, we had some time for ourselfs so we went out to dinner. This is what I wore. (I'm sorry for the blurry pics, we already had some wine hehe)



peplum top -  cache cache
skinny jeans - Jacqueline de Yong
sandals - EE
first two bracelets - House of Lou
thirth bracelet - Primark

No comments:

Post a Comment